Rihat Minda


Tuesday 17 January 2012

2 minggu lagi Hassan Ali dedah "PRASIT" dalam PAS
Posted on Tuesday, January 17 @ 02:38:19 PST
Dilulus untuk paparan oleh PenjagaKubur

Open ArtikelOleh: mohdnoorawang

"

Bekas ecxo dan Pesuruhjaya PAS Selangor Hassan Ali akan PUSING SATU MALAYSIA" bercakap dan mnerangkan kepada umum "PRASIT DALAM PAS". Syabas kepada Hassan Ali kamu pejuang yang hebat. Hanya satu pinta kami kepada Hassan Ali @ Hassan Akidah siapa yang sebenarnya yang dikatakan prasit, sila beritahu nama dan jawatan secara terang dan jelas.



Kedua yang nampak sekarang dan terdedah ialah Hassan Ali sendiri yang diberpenyakit dan terkena penyakit dalam diri tuan Hassan Ali. Namun kami mahu setiap ceramah Hassan Ali dedahkan pemimpin yang dikatakn oleh Hassan Ali. Dan Tuan Hssan Ali bebas berkata kerana tuan bukan ahli PAS dan tuan Hassan Ali sudah ADUN bebas dalam DUN Selangor.

Ketiga. Disarankan kepada Hassan Ali jelaskan pada umum pendiriannya. Atau masuk sahaja UMNO lagi bagus, kerana UMNO adalh pejuang bangsa, ugna dan raja. Kami jangka jika Hassan Aliumumkan masuk UMNO atau sokong UMNO Hassan Ali lagi hebat danada maruah diri serta disanjing sebagai pejuang bangsa, ugama dan raja.

Hassan Ali tak guna hentam pemimpin PAS dan menuduh ada prasit dalam PAS. Yang pasti hassan Ali telah terkena penyakit riak dan ego. Untuk maklumat Hassan Ali, PAStak akan luntur dan lemah kerana pendedahna Hassan ALI.

Sejarah terbukti PAS pernah "pecat" presiden PAS era Asri dan krisis besar dalam PAS. Namum PAS dan penyokong tetap tidak berundur. Nak tanya pada Hssan Ali siapa pula taja atau jamaah mana atau parti mana yang MEMBAWA TUAN HASSAN ALI MENJELAJAH SELURUH MALAYSIA DENTAN TEMA "PRASIT DALAM PAS"

"

No comments:

Post a Comment

FEEDJIT Live Traffic Map

Blog Archive