Rihat Minda


Monday 18 January 2010

T-Shirt Fabrik berkualiti untuk tempahan
Black cium mummy Mas Idayu, 3 juta saksi hidup
Posted on Monday, January 18 @ 17:04:53 PST
Dilulus untuk paparan oleh brucekk

Rencah Oleh: mohdnoorawang

"1 Malaysia menonton seraca langsung penyanyi Black mencium pipi kiri dan kanan mummy Mas Idayu. Hebat simamat yang bernama Black sang juara program realiti mentor tv3. Adegan cuim pipi mummy Mas Idayu dipancar terus menerus oleh tv3 sebaik sahaja simamat Black diumumkan vokal terbaik dalam acara juara lagu 24 anjuran tv3.

Cium pipi dan peluk memeluk telah menjadi adegan biasa diantara lelaki dan perempuan melayu yang dikatakan berugama Islam dalam tv Malaysia. Bahkan ibapa berbangga anak-anaknya bercium dan berpelukan dikaca tv melalui drama tv.

Jadi tidak hairan simamat Black cium mummy Mas Idayu. Black ada hujahnya. Pertama cium pipi mummy Mas Idayu telah menjadi perkara biasa semenjak Black menjadi portege satu siri tv berbentuk hiburan realiti anjuran tv3. Kedau simamat Black berkata cuim pipi mummy Mas Idayu kerna teruja dan tidak disangka menang sebagai penyanyi vokal terbaik AJL24.

Dalam kes cium pipi kami berpendapat Black tidak salah. Black memberi ucapan terimakaseh berbentuk cium pipi. Black lahi hebat adegan cium pipi mummy Mas Idayu disaksikan oleh bapak menteri Datuk Seri Rais Yatim yang jaga hal-hal tv dan radio. Rais Yatim lagi terbuka minda. Dan tv3 lagi terlondeh minda dan budaya.

Dimana bapak bapak menteri yang jaga ugama Islam serta mufti dan seluruh jabatan ugama negeri tidak memberi sebarang komen. Jadi kalau nak cium pipi perempuan atau sebaliknya ciumlah dalam tv Malaysia dan kalau nasib baik tv di Malaysia boleh pancar terus menerus untuk ditonton sesisi rumah. Tapi ingat kalau cium pipi perempuan di taman bunga atau pusat berkelah anda dan pasangan anda didenda kalau tertangkap oleh pehak berkuasa,

No comments:

Post a Comment

FEEDJIT Live Traffic Map

Blog Archive